Jumaat, 28 Januari 2011

PerPI$@H@N r@k@NKU (AIE & ARIF..)

GAMBAR KENANGAN TIME PERTANDINGAN KAWAD,YG ENCEM TU AKU,AIE & ARIF..
Tanggal 28 Januari,adelah last aku jumpe kawan aku Noor Adzrie & Arif Jalil kat Sek..kaloo kat luar len cite,,dieowang akan berpindah ke sek yg lebih bagus...
aie akan ke:SEK BERASRAMA PENUH MUAR (SAMURA)
arif akan ke:MRSM ALOR GAJAH
Arif aku bekenalan sejak sek ren,pastu nek sek men,dah terputus hubungan pastu pada form 3 jumpelik ngan die & form 4 aku satu klas dgn die...Aie lak aku berkenalan die dari form 1,dari awal masok sek men smpai skunk..first aku berkenalan ngan die time beratur form 1 baru masok dan aku bertanye kepada aie "dah pukul berapa skunk??" ayat tu yg membuatkan aku & die berkawan smpai skunk.. dieowang ni akan pergi pada 7/2..tarikh tu merupakan juga tarikh dimana sepatutnye aku lapor diri kat SEK PERANTIS TENTERA DARAT,tpi aku tak tau nak pegi atau tak..hrrmm..apepon "gud luck aie & arif!!!! jgn lupekan kiteowang!!!" ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan