Selasa, 25 Januari 2011

EM0$! @KU D@H l@EN....

Sejak akhir ni,,aku cepat marah & x puas ati,,tpi kalo ngan family & member,aku masih ley tahan gi,aku pling trok juz kutuk & marah jup,,tpi ngan owang yg aku kureng kenal or tak kenal langsong,lebih dri marah & kutuk,aku kalo ley nak gadoh.... smpai lerr tuari aku gadoh ngan mat rempit..die saje jup langgar motor..pastu x cakap sowie,,tros tuduh aku salah,,aku pon ape gi,,dahlah langgar aku,pling kurang cakap largh sowi,ni x,cri kesalahan aku lak,,die yg salah.. "HEEY!!! AKU PON DULU MAT REMPIT ARRR!!!! " tah die tu mat rempit yg poyo jup lebih kot,,tah "weelie" pon tah tau ke tak... aku bagi die sebiji kat perut & sepak lik motor die,smpai jatuh,,,PADAN MUKA DIE,, baru die tau,sape aku...nak cari pasal salah owang... tpi aku rase,emosi aku lpas cikgu & member aku cakap sek SPPTD tu trok & kutuk aku,,aku dah bukan cam dulu, EMI YG LEMBIK & X BERMAYA dah ilang,,dan skunk ni,,mood aku ni cepat marah & cepat melenting walopon bende yg kecik,,aku pon x tau nape..maybe tekanan yg aku dapat dri dieowang yg kutuk aku... "KEKADANG AKU RASE PELIK NGAN DIRI AKU,KEKADANG SUKA GAK NGAN EMOSI AKU YG BARU & KEKADANG RASE BERSALAH LAK..." so skunk ni,berhati-hati ngan aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan