Sabtu, 29 Januari 2011

Gr0uP $!NglE +!LL U....

Group single till u..sbenornye group ni aku ngan aie yg tubuhkan kat kelas time form 3..time tuh dak-dak laki 3A sume de awek..yg x de aku,aie,moid ngan fitri jup..so aku ngan aie pakat arr nak wat group ni.. yg dijoin oleh aku ngan aie... pastu si aie..telah wat group tuh dlm facebook lak.. kate die tok luaskan empayar single...hahaha itulah kesengalan member aku & aku..hahaha.. tpi lpas tubuhnye group tuh...aku tgok..ahli dlm group tuh,mkin rmai yg nak usha sesama ahli..err dah lari dri motif asal tuh..trok tol..termasuk lerr aku..hahaha... apepon...aie!!! aku msih ikot deal kite dulu ea.. aku masih single!!!!

3 ulasan:

  1. emi,,,,
    sy kee yg daa beralih arah,, :p
    kutuk ea,,
    taa bek,,, :(

    BalasPadam
  2. nadia;tol..aku single oke...x men arr bercouple nih..tpi kalo de no tepon awek jgn lupe bgi ea..hehehe
    im:alah..oke im...

    BalasPadam