Selasa, 25 Januari 2011

M@$@ $MAK!N BERL@LU DGN P@NT@$....

$ekejap jup dah nak ke penghujung bulan 1... "CEPATNYE MASA BERLALU!!!" pastu bulan 2 dah de periksa awal taon.... dan pada tanggal 7/2 ni,rmai dak-dak ni yg nak kuar ke sek yg bgos,,tpi aku?? hrrmm,,, sdih gilew,,aku dapat tawaran,tpi x pergi.... ikot hati memang nak pi,tpi slepas aku lik dri temuduga tuari aku dicaci & dikutuk cikgu, semangat tok pegi ke temuduga kali ke 2 aku rasa sedih gilew...  Sejak akhir-akhir ni emosi aku pon turut terganggu ngan bende ni,,aku rasa tertekan ngan cacian cikgu,member-member aku kata sek tu tok dak-dak yg lemah & bile kuar dri sek tu jdi perebet..memang largh aku tahu semua tu,tpi kalau BERPANGKAT TINGGI,tpi x gune kepada negara watpe?? Pangkat yg besar x boleh dibawa mati..jdi aku nak tunjukkan kat dieowang,,dak yg dihina & dicaci boleh berjaya..... "AKU AKAN BUKTIKAN,,,KOWANG NAK KUTUK APEPON,LANTAK KOWANG,,AKU TETAP NGAN PENDIRIAN AKU!!!!!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan