Sabtu, 19 Februari 2011

@pA @ku D@laM Ha+! meMbEr @ku???

"""'Tak semua manusia sempurna!!"    setiap owang x sempurna sebenarnye,walopon pada pandangan kite owang tuh sempurna..melainkan seseorang tuh memang fizikal die dah cacat,memang semua owang tahu... tpi kalau manusia yg dri fizikal nmpak okay,tpi dalaman die?? kowang tau?? mcm tu lerr aku gak,aku ni juz hamba Allah & manusia yg lemah jup... aku slalu wat silap.. sedangkan nabi ade wat silap,,aku lagi lerr.. jdi aku mintak maaf kalo aku de wat salah.. kekadang aku terfikir gak skejap... "aku nih jnis manusia yg menyenangkan owang atau menyusahkan owang??" " aku nih ape bgi dieowang??"..tuh semua aku fikir,bab aku ade gak dpt komen dri member trdekat yg suruh aku ubah sikap aku yg merepek nih,,mule-mulemarah gak,,bab itu hak aku,,tpi bile fikir lik,nape aku nak marah-marah..bab itu hak die sbgai kawan & itu betol..bab kite x ley menilai diri kite sendiri jup,,kite perlukan owang len gak tok nilai diri kite... krane mereka mcm cermin bgi diri kita,,so jgn salahkn sesape kalo owang x suke or komen tentang diri kita,,trime jup ape yg dieowang komen or ckp tuh...kerana mereka cuba untuk mengubah hidup kita yg kekadang kite sendiri x sedar yg kite dah 'terover'...hahaha

HIDUP HANYA SEKALI!!! JANGAN LARGH MEMARAHI OWANG DI SEKELILING KITA JIKA MEREKA TAK LEY MENERIMA OR MENASIHATI DIRI KITA,TERIMA IANYA SEBAGAI NASIHAT OR PEDOMAN IDOP UNTUK KITA UBAH DIRIKITA SUPAYA JADI LEBIH BAIK DI HATI SETIAP ORANG... NABI MUHAMAD ADE BERKATA: "CARIK 70 ALASAN UNTUK BERFIKIR POSITIF.." SO TRIME JUP... ^.^

1 ulasan:

  1. btol 2 botak,lagi2 yg suke menganiaya haiwan.....

    BalasPadam