Sabtu, 5 Februari 2011

+!K +0k...+!K +0K...mase berjalan

Sekejap jup sudah tiba ke penghujung cuti raya cina,hrmm..part ni yg x bez gilew bgi aku..rase x puas..tpi nak wat camne,aku bukan Tuhan yg boleh mengundurkan dan mengcepatkan waktu,aku juz manusia & hambanya yg lemah saje,,hrrmm,,kalo dah penghujung cuti tuh,maknenye ramai lerr member aku yg akan lik ke asrama dieowang like auk,wan,imleeya & ramai lagi lerr,,, dan x lupe gak,ade gak yg akan memulakan di sekolah baru seperti aie,arif,nadia asyiqin,alya afiqah & bnyak gi..hrrmm... nanti facebook & group $ingle +!ll U tuh senyap lik lerr nmpaknye,tpi nak wat cmne,,,terpakselah tunggu dieowang lik & cuti yg panjang baru dpat chat & borak... apepon aku doakan kite semua BERJAYA & GO,GO CHAYOK!!!! hahaha
ALHAMDULILLAH,SEMUA MEMBER AKU COOL & GEMPAK GILEW!!! TIME KASIH BAB JDI KAWAN AKU YG PLING BEZ!!!!

2 ulasan:

  1. emi!!!!!!!!!
    nnty aktif2 kn la group tu...
    jgn snyap je
    tau2
    aku amanah kn kat ko...
    (sdey)

    BalasPadam