Jumaat, 4 Februari 2011

D@K_d@k p0mPu@N $!ngLe +!ll U....

Penghujung taon lpas,slepas group $!ngle +!ll u ditubuhkan aie,yg mule-mule aku ngan aie jup,skali aie pi wat group tuh kat fb,aku pon join lerr...pastu tetibe aie add kawan die dinah,,n di joinkan skali member die yg bersekolah dri MRSM Mersing,,pastu mule largh aku berkenalan ngan Imleeya Ibrahim,Nadia Asyiqin,alia Afiqah,Afiqah Roslin & banyal lagi lerr.... bnyak sangat smpai kalo nak sebut satu-satu,,huh!!! smpai sok x abiz.. TAPI!!!!! kiteowang juz member,no gosip-gosip,,tah lerr,,aku ngan dieowangnih,dah mcm member lamew,walopon x pernah jmpe & knal,,juz knal dlm fb,,,rase dah 10 taon berkawan ngan dieowang..hahaha sdangkan aku ngan dak pompuan klas pon x mesra mcm tuh,aku juz SENYUM... tah lerr.. aku pon x tau nape,,, tpi bak kate pepatah..

"BERKAWAN BIAR SERIBU,BERKASIH BIAR BERATUS,BERBINI BIOR 4"

JADI X SALAH BERKAWAN!!! YEAH!!!




3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. im:hahahaha....xpaham lerr...
    nadia:hahaha...aku memang ngah sengal badan nih..hahaha

    BalasPadam