Sabtu, 11 Jun 2011

!mLEey@ & N@d!@ A$y!kiN...

 DARI JAWA KE TASIK CHINI,
MINGGIR-MINGGIR,
AH MENG ONG DATANG ADA CERITA NI..
Update lagi,,HAHAHA kali ni special sikit untuk Imleeya & Nadia Asyiqin,,hopefully dieowang baca lerr,,,


Kalo dengar dari nama,,dieowang tuh "PEREMPUAN".. EHEM,EHEM,EHEM,,ade pape ke ngan aku,,hahaha
sebenarnye dieowang ni largh kawan perempuan yang aku ada kot sejak aku berumur 13 tahun,,kat sekolah kawan perempuan aku,,errr..agak-agaknye boleh dikira kot,,hehehe 

Kalo dengar daricerita atas tuh,,kawan perempuan kat kelas aku sikit jup,,haha tak bermakna aku sombong and tak tegur dak-dak ni,,tegur tuh ade gak,,cuma tah lerr,,kureng berminat ckit kot ngan dak perempuan sekolah..tah lerr,, sampai aku digelar "BUDAK TAKDE PERASAAN" kat sekolah,,hahaha 
bukannye aku takde nafsu,,bohong lerr kalo ckp aku x suka dak perempuan,, I'M NOT GAY OK!!!
tapi,tahlerr..kureng suka ckit kot nak berborak ngan dak perempuan,,tpi yang peliknye,,tah macamne,,aku ade kawan perempuanyang agak rapat & baik gile iaitu Imleeya & Nadia Asyiqin...
(oowwhh,,dak bedua tuh membe,,Mak Jemah ingatkan bakal calon isteri,,HAHAHAHA,,tapi boley gak kot,,kalo ade jodoh,,HAHAHA)

Tah camne eak,aku pon tak tau nape,,ngan dieowang aku rase len gile,,rase mcm dah berkenalan lebih 20 tahun..(ceehh,,nampak benor nipunye,,hidup pon baru 16 tahun,,HAHAHA =_=')
tahlerr,,macam mane tah,,padahal jumpe pon belom...
tapi dieowang ni aku cakap "PEERRGGHH!!!! MEMANG TERBAIK DER!!!"
peramah,semua ade arr cukup sesuai tok jadi calon menantu,,HAHAHAHA

huh,,inilak Imleeya...cute tak teddy bear die?? hahahaha im study kat MRSM MERSING,,sudah berpunye...namanye Al Afiq...jadi melepas lerr,,HAHAHA tak pew,,dengar kabor teddy bear yang dipeluk tuh masih single,,jadi sesape yang single tuh,,ape lagi,,usha lerr teddy bear tuh,,HAHAHA
Ok lerr,,sampai sini jup kot aku berceloteh,,nanti ada masa,ada cerita bez,,aku update lagi,, BYE!!! trimas bab sudi baca!!!


6 ulasan:

  1. haha,,semad r,,
    eh,,jap2,,ne ley cop2,
    :p

    BalasPadam
  2. hahahaha,,,thank you-tahnk you...alah!!! abiz nak wat camne?? hahaha :D

    BalasPadam
  3. gelak lak!!! xpew nak COP gak!! hahahaha :P

    BalasPadam
  4. hahahahhaa .
    xleh bela .
    curang curang

    BalasPadam
  5. hahahahaha,,,alamak kantoi sudah!! hahaha xpew sisku suzy,,baru sorang jup,,ade lagi ruang kekosongan lgi 2,,hahaha

    BalasPadam